[REQUEST] MultiTool Hammer 1.6.4

3 posts / 0 new
Last post
Last seen: 8 months 1 day ago
Gems: 6
[REQUEST] MultiTool Hammer 1.6.4

ENGLISH====================
Hi, I've done multi tools using MCreator 1.5.6 before, but only for Minecraft 1.7.10, so Iwas wondering if someone could make me one for the 1.6.4, these are useful for removing unbreakable blocks in adventure mode such as beds, Pistons and others from various mods.

I always play in adventure mode, so this type of tool it's kind of indespensable for me.

I would do it myself, but when I install MCreator 1.4.8 [1.6.4] it does not connect to pylo servers and never begins to work.
I just need a hammer, a tool that allows me to remove beds and Pistons without having to change the game mode all the time.

Something like this:

ESPAÑOL====================
Saludos, he hecho múlti-herramientas usando MCreator 1.5.6 antes, pero sólo para Minecraft 1.7.10, así que me preguntaba si alguien me puede hacer una para la 1.6.4.

Éstas herramientas son útiles para quitar bloques "irrompibles" en modo aventura, como camas, pistones y algunos bloques de otros mods.

Yo siempre juego en modo aventura, por lo que éste tipo de herramienta es algo indispensable para mí.

Lo haría yo, pero cuando instalo el MCreator 1.4.8 [1.6.4] no se conecta a servidores de pylo y nunca comienza a trabajar.
Solo necesito un martillo, una herramienta que me permita quitar camas y pistones sin tener que cambiar el modo de juego todo el tiempo.

Algo como lo de la imagen de arriba.

Last seen: 10 months 3 weeks ago
Gems: 18
Creo que MCreator 1.6.4 ya no

Creo que MCreator 1.6.4 ya no está disponible, pues a mi también me sucede lo mismo, lo siento compañero, la única solución es editar la versión 1.7.10 en eclipse para adaptarla a minecraft 1.6.4 (hacer una versión 1.6.4)

Last seen: 2 years 3 weeks ago
Gems: 0
Why do you want it to be in 1

Why do you want it to be in 1.6.4?